Известие

Collapse
No announcement yet.

16 пин букса за диагностика

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Извинете ,че се намесвам, но всичко изброено до тук сочи почти сигурно само едно- Датчик на коляновия вал.
    0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
    Автогаз сервиз-
    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

    Comment


    • #17
      Да наистина това отчита, наистина е невероятно, но не и невъзможно.
      Проверих и следното с мултицета:
      Маса от акумулатора към двигателя-има
      Маса от двигателя към купето също има
      Маса от акумулатора към купето също има
      Направо ме праща в небитието

      ---------- Post added at 18:50 ---------- Previous post was at 18:44 ----------

      Роби а би ли ме светнал за проклетия датчик на коляновия вал, къде се намира?
      На Шайбата на кол. вал го няма, на маховика също. В автодата 3.18 в таблицата е посочен в задния десен горен край на двигателя

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от sezar Покажи съобщение
        Да наистина това отчита, наистина е невероятно, но не и невъзможно.
        Проверих и следното с мултицета:
        Маса от акумулатора към двигателя-има
        Маса от двигателя към купето също има
        Маса от акумулатора към купето също има
        Направо ме праща в небитието

        ---------- Post added at 18:50 ---------- Previous post was at 18:44 ----------

        Роби а би ли ме светнал за проклетия датчик на коляновия вал, къде се намира?
        На Шайбата на кол. вал го няма, на маховика също. В автодата 3.18 в таблицата е посочен в задния десен горен край на двигателя
        Под стартера се намира.
        Въпреки всичко си мисля, чи една диагностика излиза по-евтина, отколкото смяната на купчина датчици и части+много изгубено време
        Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от sezar Покажи съобщение
          Да наистина това отчита, наистина е невероятно, но не и невъзможно.
          Проверих и следното с мултицета:
          Маса от акумулатора към двигателя-има
          Маса от двигателя към купето също има
          Маса от акумулатора към купето също има
          Направо ме праща в небитието

          ---------- Post added at 18:50 ---------- Previous post was at 18:44 ----------

          Роби а би ли ме светнал за проклетия датчик на коляновия вал, къде се намира?
          На Шайбата на кол. вал го няма, на маховика също. В автодата 3.18 в таблицата е посочен в задния десен горен край на двигателя
          Датчика взиам сигнал от една зъбчатка на коляновия от лавята страна. Има manual-и виж там.
          http://www.spangerum.com:7080/navi?G...&MAKE=R&SBMK=R

          ---------- Post added at 19:23 ---------- Previous post was at 19:22 ----------

          Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
          Под стартера се намира.
          Въпреки всичко си мисля, чи една диагностика излиза по-евтина, отколкото смяната на купчина датчици и части+много изгубено време
          Диагностиката може и сам да с ия направи с помощта на мултицетче.
          Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

          Comment


          • #20
            Прав си Боби, но нали ужким се опитваме да си помагаме. След като на колегата му иде от вътре нека си ровичка. За датчика колегата ти отговори аз само ще добавя ,че се вижда и сваля по лесно отдолу защото е по средата на мотора отзад. Иначе всички грешки могат да бъдат вторични вследствие разкачане на куплунзи или неотчитане на съответните елементи от ЕКУ-то при опитите да запалиш.
            0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
            Автогаз сервиз-
            http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

            Comment


            • #21
              Ето да помогна на колегата с още малко инфо...
              http://www.alfa145.com/upload/Alfa14...598%201747.PDF
              Last edited by tonov; d.m.y г., 23:53.
              Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

              Comment


              • #22
                ---
                Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 21:47.
                Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                Comment


                • #23
                  преди месец и една 156-ца така не щеше да запали като всичко си и беше наред. Накраяя виновника се оказа, датчика на коляновия вал. Вероятноста е доста голяма да е от там!
                  СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                  сегашната: Алфа Ромео 1.9 JTDm 150 кончета под капака

                  Comment


                  • #24
                    Значи утре боцкам сондата на осцилоскопът и проверрявам за датчика на кол.вал, и ако не е и той, може би колегата ще излезе прав за сбъркан ПИН. Па после каквото сабя покаже.

                    ---------- Post added at 17:46 ---------- Previous post was at 17:43 ----------

                    P.S. Благодадаря на всички Ви за отзивчивоста. С каквото мога и доколкото ми позволяват знанията ще помагам и аз

                    Comment


                    • #25
                      И така проблема с паленето е ршен. Датчика излезе проблемен както колегата Роби каза. Едната жица се оголила, като се допряла до изпускателните тръби.
                      Инак може да се премери съпротивлението на датчика, и при читав датчик, мултицета показва съпротивление 520 Ома.

                      Comment


                      • #26
                        Само, че преди да се мери се демонтира ,щото не трябва да е близо до метал.
                        Last edited by robygas; d.m.y г., 16:16.
                        0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                        Автогаз сервиз-
                        http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                        Comment


                        • #27
                          Радвам се,че проблема е решен
                          Безавариино занапред...
                          Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

                          Comment


                          • #28
                            ---
                            Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 21:55.
                            Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                            Comment


                            • #29
                              Да сложа и аз малко мерудия!Датчика може да се замери с мултицет,но след като се свърже се хваща датчика и се мандахерца около някакъв стоманен ръб,но от обикновенна стомана,колкото се може по близо.На мултицета,трябва да отчита промяна в съпротивлението!
                              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                                Да сложа и аз малко мерудия!Датчика може да се замери с мултицет,но след като се свърже се хваща датчика и се мандахерца около някакъв стоманен ръб,но от обикновенна стомана,колкото се може по близо.На мултицета,трябва да отчита промяна в съпротивлението!
                                Ако пък е и стрелкови още по-добре, че с цифровия малко трудно се хваща мандахерцането
                                166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                                ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                                Comment

                                Working...
                                X